Cena za Państwa usługi jest ceną zryczałtowaną i obejmuje wszystkie czynności związane
z obsługą Państwa firmy. Zależna ona od kilku czynników:
- formy prowadzonej działalności (czy firma jest prowadzona przez osobę fizyczną czy też. np. w formie spółki z o.o.)
- średniej ilości dokumentów księgowych w miesiącu (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, dokumenty kasowe itd.)
- ilości pracowników
- zakresu wymaganych usług
Księgowość
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych - od 100 zł netto.
Księga przychodów i rozchodów - od 120 zł netto.
Rachunkowość (księgi handlowe) - od 500 zł netto.
Obsługa kadrowo-płacowa (stawka za 1 pracownika) - 25 zł netto.
Jeżeli chcą Państwo uzyskać szczegółowe informacje na temat kosztów obsługi Państwa Firmy prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY